Twinmoom bende öyle bazen formül mama ile karıştırıyorum. Ben buzdolabında hiç tutmadım, genelde kalan mamayı atarım ama fazla kalırsa kıyamam atmaya, 1-2 saat içinde tekrar veririm. Ama kendi hazırladığım meyve püreleri ayrı kavanozlara koyup buzdolabında saklıyorum, her gün püre hazırlamam 2 günlük püre yaparım genelde