AylakMatmazel Merhaba, şuanda tommee tippee kullanıyorum +3 ay başlığıyla ama akıtma yapmaya başladı. Önerebileceğiniz akıtma yapmayan 6 ay biberon var mıdır?
benkosarim AylakMatmazel Chicco wellbeing biberon kullanıyorum ilk bende Tomme tippe almıştım ama çok yavaş akıyordu bende buna geçtim antikolik çok memnun tavsiye ederim
Hazal_170721 AylakMatmazel Philips avent tek tavsiyem birçok farklı marka denedim akıtma yaptı en iyisi avent 1 yıldır kullanıyorum meme kısımları bile kolay kolay yırtılmıyor
Biz3kisiyiz_ AylakMatmazel biz hep doğduğundan beri Dr browns kullanıyoruz cam olanı akıtma, çatlama bı problem yaşamadık
Hazal_170721 AylakMatmazel ayına göre başlığını alabilirsiniz hiç boğulma yaşamadık memelerini hep ayına göre değiştirdim
Biz3kisiyiz_ AylakMatmazel bu cam kolay kolay kırılmaz baya kalın diğer markalarda duymuştum kırılıyor diye
Musabnannesi AylakMatmazel bebeğim lansinoh sevdi ilk onu denemiştim o yuzden şu an başka tutmuyor ondan devam ediyoruz orta akışlı kullanıyoruz. 6 ay 7 günlük bebeğim hızlı akış başlığını aldım henuz denemedim
AylakMatmazel Musabnannesi şuanda orta akış kullanıyorum ama sıkılıyor bir süre sonra. Akış hızından olduğunu düşünmüştüm.
AylakMatmazel Musabnannesi ben tommee tippee te başlık değiştirdiğimde yaşamaya başladım akıtma sorununu maalesef
Musabnannesi AylakMatmazel evet benimki de sıkılıyor sinirleniyor 🙈 o yuzden hızlı olanı aldım 🙈 ilk 3 ay yavaş akış sonraki 3 ay orta akış kullandık şimdi de nasipse hızlı akış biberondan memnunum anne göğsüne en yakın diye tercih etmiştim 🌼