Merhaba anneler bebeğim bugünlere kadar çok gazlı bir bebek değildi Aguline kullandım 2 aya kadar gazları bitti. 3 ncü ayında doktorum bağırsak florası değişiyor 3 ncü ayda dedi gazları tekrar başlamış, biogaia verdi onun yanında sab simplex kullanmal istiyorum ama 3 qylık bebeklerde ne kadar kullanılır bilmiyorum bilgisi olan varmı?