Oğlum 8 aylık. Şimdiye kadar özel aşılar dahil hiçbir aşı ateş yapmadı. Her çocuk bir değil korkmayın. Aşıdan sonra gözlemlersiniz ateşi çıkarsa ılık suda duş aldırırsınız. İlaç da vermeyin hemen 38i geçmediği sürece ilaç vermeye gerek yok. Vücudun savaşması lazım ki güçlensin.