Gizem12 Eliz13 bu tahlil kagidinda referans aralığında yazar çıkan değer eğer o aralıkta ise normaldir diyelim mesela referans 100 300 senin bebeğinin ki 150 çıktı bu normaldir
Momylion Eliz13 bizde 5 çıkmıştı referansta en az 13 gözüküyor nette daha farklı diyor ama düşük çıkmıştı yani kan damlasını arttırdık