Elif927 zor bela , çığlık kıyamet uyutuyorum napim 🤷🏻♀️ bıraksam asla uyumaz . Ama uyanık da duramaz hale geliyor . Erken yatiriyorum yok , geç yatiriyorum yok , uyku aralığına göre yatiriyorum yok , rutin vs.hicbi şey işe yaramaz mı yaramıyor. Bence kızımda alerjik bı sıkıntı var . Ama burda test yapılmıyor. Kış günü yol çekmeyi göze alamıyorum yoksa artık sırf alerji testi için şehir değiştireceğim. Aklıma başka bı şey gelmiyor