Kızım 1 yaşına girdi. Mama meme ek gıda devam ediyoruz. Mamayı genelde günde 2 defa uyku öncesi alıyor. Memede gün içinde aklına geldikçe. Ama çok iştahı yok çorba yoğurt yemiyor😕 ayran olarak veriyorum yoğurdu. Makarna gibi taneli yemekleri seviyor.Mama kullanımını ne zaman sonlandırmalıyım? Evolvia kullanıyorum. Bebelac alıp sadece gece uykudan öncemi versem bilemedim🤷♀️