Merhaba kızlar 4,5 aylık bebeğim var bir kaç haftadır 3 günde bir büyük tuvaletini yapabiliyor , bugün 3 günü de geçirdi anne sütü dışında birşey almıyor ,bundan öncesinde hergun yapardı kabızlık mi bu ,kaç gün geçince kabızlık sayılıyor sadece anne sütü alan bebekte ,çocuk doktoru ile konuşup bilgisi olan var mi