benoyleuygungordum_ Bebeğim normalde saat başı emiyor ama iki gündür 2 saate uzadı. Bazen uyuyunca 3 saate çıkıyor bu sure. 3 saati geçerse uyandirayım mı emzirmek için yoksa onu mu bekleyeyim
Sahrasmom benoyleuygungordum_ Siz bilirsiniz ama 3 saati geçmemeli rüya beslemesi yapabilirsiniz uyanmıyosa. Kızım 4.5 aylık oldu hala 3 saatte bir emiyor
Masalkizinannesi benoyleuygungordum_ bizim doktorumuz kilo alımı iyi olmasına rağmen 2 saatte bir diyordu. 2. Aydan itibaren gece 4 saatte bir gündüz 2 saatte bir dedi.
Bebegimm1 benoyleuygungordum_ bana doktor 1 aylıkken kendi kalktığında besle demişti öyle yapıyordum gündüzleri 2 saat dolmadan beslenirdi gece daha uzun saatler snra uyanırdı büyüdükce gece uyanmasıda olmamıştı
Gizemkrl benoyleuygungordum_ belli bir saati yok 2 aylık kızım bazen 3 saatte bir kalkıyor acıkıyor , banyo yaptırıp yatırınca 5 saatte kalktıgı oluyor.
benoyleuygungordum_ Gamzegl Sahrasmom Masalkizinannesi Bebegimm1 Denizelif34 Hepinize cevaplar için teşekkür ederim 3 saatte bir emzireceğim uyanmıyorsa da uykusunda emzireceğim artık🤷🏻♀️
Denizelif34 benoyleuygungordum_ Büyüdükçe emme refleksleri güçleniyor ve doyduğu kadar emiyorlar gece uykusuda onun için önemlidir ama 4-5 saati geçmesini önermemişti doktorum 3.ayından sonra kendi uyanırsa beslersin demişti 3.ayına kadar onu uyandırmadan rüya beslenmesi yaptım