Sahrabalam hiiiic yemiyor hala bebek gibi biberonda mama iciyor cildirirsin 16 aylik.ne oluyor neden bilmiyorum gercekten bezdim resmen,corbayi bile iki uc kasik yemekler
Yapiyosun hepsi ziyan beddua ederlermis yemeyen cocugun olsun diye heh iste en buyuk beddua bu gercekten