Helin_arslan Kızlar ramazan ayından kalan borcum var yarın 3 ayların başı 3 haftalık gebeyim sizce oruç tutmalımıyım ??
emayy Helin_arslan ben hamile olduğumu öğrendiğimde ramazandi nerdeyse full tutmuştum son 3 gün tutamamistim tansiyonum düşüyordu ve halsizlik oluyordu istersen dene baktın zorlanıyorsun tutmayabilirsin
Turgutunannesiii Helin_arslan bebeğin gelişim aşamasında şuan düzenli ve sağlıklo beslenmen gereken bir dönem sonraki senelerde verirsin borcunu bence riske atma bebeğini
oglumubeklerken Helin_arslan canım ben hamileyken bilmeden tam 3 hafta oruç tuttum, 3.haftadan 6.haftaya kadar oruçluydum hep 6.haftada hamile olduğumu öğrenince kestim tabi orucu, bebeğim çok şükür sağlıklı ama tabi ki yanlış yönlendirmek istemem.