2kizbiroglan bu yeni bi yardim degil yillardir var tek farki simdi e devletten yapiliyor onceden birebir basvuru yapiliyordu . sosyal yardima basvuru yapiyorsun istek olarakda gida yardimi yaziyorsun eve gelip bakiyorlar uygun gorulurse belli zamanlarda koli veriyorlar bazi belediyeler kart veriyor icinde bi miktar olan