ipekkizimmm sevgili anne bebegin büyük anlar seni. Benim oğlumda 11aylikken ısırmaya baslamjsti YouTube da video izledim. Bebeğinizi karsiniza aliyosunuz isirinca basit b şekilde gozlerine bakip isirirsan meme yok, ısırmak yok, diyip memeyi kapatiyosunuz hemen sonra bidaba teklif ediyosunuz. Kav kere tekrar yapavaginiz bebeginize göre degisiyo. Oğlum 3gunde öğrendi günde 5 6 kere emiyor. Şimdi 12.5aylik arada ısırmaya çalışıyor ısırmak yok yoksa meme yok diyorum iiiiii diuo bende ısırmak uom diyorum gulup bırakıyor