G57 benim bebeğimde 3 aylık ayakları kokuyor hemde yetişkin gibi kokuyor 😊 ben hep açıp kokluyorum çok hoşuma gidiyor parfüm gibi geliyor bana o kötü koku bile 🥰 bende sürekli yıkıyorum geçiyor normal kokmasi terliyor havasız kalıyor sürekli çorap giydirdigimiz için