deniz-95 _mmom benimkide 12. Ayında geçti. 2. Uykusuna zorla geçiyordu. Uyusa dahi gece uyanıp 3-4 saat oturuyordu. Bende tek uykuya geçirdim. İlk zamanlar zor oldu aama zamanla alıştı.
Nursena0606 _mmom Evet normal. Benim bebiş de o zamanlar geçti. Sabah 7-8 de kalkıyor öğlen 1 gibi uyuyor. Genelde 1 saat uyur çok nadirdir bir saati geçtiği. Akşam da 9 da uyur.
birannebirmelek _mmom yaşına girdikten sonra tek uykuya düştük bizde biraz kendim de istedim çünkü gece uykusu geçe kalıyordu bu sefer de
Poncikkkk _mmom https://resimyükle.com/y/wqnktw.jpg Bu instagram sayfasında burdan bir anne önermişti bana
Haffuse Tek uykuya 15. Ayla geciliyor ortalama, bence normaldir heralde ya… Gece uykusu sikintili degilsetek uykunun yettiginini dusunuyorsan sikijti olacagini sanmiyorum
_mmom Haffuse gece uykusu da sıkıntılı ama gündüz tek uykuya bile zor yatıyor yani 2 uykuya zaten zorlamamam ama az uyuması kafama takılıyor
deniz-95 _mmom sabah 7 buçukta yatıyor. Öğlen 12-1 civarı uykuya geçiyor. Akşamda 7 buçuk 8’de yatıyor.