Mrctttt Merhaba hanımlar. Adetim 5 gün gecikti bügün leke şeklinde kahverengi siyah renk lekeler gelıyor. Sizce hamilemıyım yerleşme kanaması mı yoksa adet mı oldum anlayamadım. 2 gün önce de test yaptım negatifti
Momylion Mrctttt 3 gündür kahverengi lekelenme oluyor adet tarihim geldi oldum sandm yok ama devamı bende bundan korkuyorum havalardan mi ki 😔
Ballinin_annesi Mrctttt benim de gecikmem vardı koyu lekeyle başladı bekleyen kan koyu geliyor bence ilkin sonra kırmızıya dönüyor
Yasirefeninannesi motherthea ama benimde adet zamanim belki acilacak gelir ama hala 3 5 gundur pembe pembe acik acik renk geliyo ki beni. Tup bebek oldu. Oglum 😁😁😁 hamilemiyimki diyorum sobra yok ya diyorum
35lavanta Mrctttt 1 gün ve sadece 1 kere geldi ağrım oldu ara ara kasıklarıma ağrı giriyordu brn hatta adetim kesin gelcek diyordum
Mrctttt 35lavanta benim kasıklarım çok ağrıyor belimde öyle. Ama sabahtan beri 2.ped değiştirdim. Bilmiyorum nedier böyle bu 🥺
35lavanta Mrctttt benim genelde reglmin son günü kahverengi gelir ama siiznkini bilemedim şimdi 🤷🏻♀️
Mrctttt Momylion söktürücü kekik falan için. Belki faydası olur ya da direk doktora gözükün. Benim sabahleyin başladı lekelenmem ama 5 gün gecıktı adetim hiç bu kadar uzun gecıkmezdı
Momylion Mrctttt söktürücü kullancam bu seferde bsey varsa diye korktum gece test yaptım bsey çıkmadı ama psikolojim bozuldu
Lalinn Mrctttt öyle değildi ama rengi koyuydu bir kaç gün sürerse kesik kesik de olsa adettir ben hemen kadın doğum doktoruma yazmıştım olabilir normal demişti siz de bir görüşün isterseniz