Selam arkadaslar oğlum 9,5 aylik. 74 cm, 10,3 kilo. Ek gida ve mama aliyor.
Henuz hic kelimesi yok. Anne, baba diyodu birakti demeyi. Gel gel, bay bay, alkis, al ver yapiyor. Aciktiginda agzini sapirdatiyor. Parmagiyla istediklerini gosteriyor. Istedigi yaptirmak istiyor. Nerdesin diyince ses cikariyor. Topun nerde diyince gidip aliyor veya gosteriyor. Resimlerden anne baba dede gosteriyor. Benim burnum agzim gozum nerde diyince gosteriyor. 5,5 ayliktan beri emekliyor. Bu ara iki elini farkinda olmadan birakiyor. Ayakta duruyor. Iki adim yuruyor. Zaten koltuklardan falan siraliyor
Saklanbac oynadigimizda bizi ariyor buluyor.
Alt iki dis geldi. Usttekiler zorluyor. Cekic cakma oyunu, topu delige atma oyunu vb oynuyor. Ama halkalari hala yapmiyor.
Hic kelimesi olmamasi normal mi? Tum bunlar var ama kelimesi yok diye kafama takiyorum. Sizlerde durumlar nasil?