P2044 Merhaba kizlar bebeğimi ancak sallayarak uyutabiliyorum ama bazı günler uykusu olmasına rağmen ikiniyor gibi geriliyor sıkıyor kendini başına gelen var mı normal mi ? Çok zorluyor kendini ter içinde nde kalıyor…
1bahar P2044 şuan beşikte saliyorum bazı anneler var bebeği yatağa koyup sırıtna 2 pış pis yaparlar uyur bebek helal olsun vallah nasıl beciriyorlar🙈🤓
Cly01 P2044 bende ayakta sallamaya yeni başladım ama 13 aylık 😃 şöyle ki 1 yaşına kadar sepet beşikte sallandı o kadar çok bıktım ki simdi ayakta sallamaya başladım 1 hafta olacak öyle saatlerce değil uykusu gelince 5 10 dkda uyuyor biraz daha geçsin onu da bırakırız napalm🤗 sizin ne kadarlık
Sibel22- Sallayarak uyutuyorum uymak istemediği zaman geriniyor direniyor ya da kendini yere atıyor dönerek. Ama ter içinde kalmıyor, ıkınmıyorda bebeğiniz kabız olabilir mi yani sallamakla ilgili değildir diye düşünüyorum .
P2044 Sibel22- teşekkür ederim canım cevabınız için ama kabız değil her gün muhakkak yapar hatta bazen iki defa aynen bebeğim de atıyor kendini yere galiba uykusu var ama uyku gerilemesi yaşıyor…❤️
Tweetyy 1bahar ah 4 ay atağında zaten uyumuyo diyip tam bu işe giriştim başardım ama emzikle. 9 ayda emziği bıraktı bütün olay bitti memede uyuyo 😂
P2044 1bahar ya bende bilmiyorum bence bu bebekle alakalı bir durum maşallah 🧿 benim bebeğim çok zıp zıp koysam yatağa bin takla atar uykusu varsa onu da açar… 🤗
Gag2408 1bahar uyku eğitimiyle en hırçın bebekler bile bu şekilde uyuyabiliyor sadece biraz sabredip uyku eğitimi vermekle mümkün 👍
P2044 Cly01 tam sizinki ile aynı 13.5 aylık canım 🤩 normalde benim bebeğimde o sekilde ama işte bazı günler diyelim ki 10 günün 1 inde bu şekilde yapıyor beni şaşırtıyor…
P2044 Tweetyy o bir nebze daha kolay 🤩 sallamaktan iyidir benim bebeğim meme de gece uyku arasında uyandığında dalıyor sadece ..
Deletedmom_62 P2044 hamakta salliyorum başla türlü uyumuyo 5 aylık. Şuan hamağinda uyuyo hatta😁 gazi olabilir mi ya da alttan gaz çıkarıyor mu
P2044 Deletedmom_62 işte onu sabahları yapiyor genelde duyuyorum , galiba gazı oluyor canım haklısın ❤️
Tweetyy P2044 evet çok zorlamiyor aslında 🙈 hiç sallamadim bazen uyutamayinca deniyorum oyun saniyo gülüyor kikir kikir. Tek kötü yanı benden baskasinda uyumuyor bı isim olsa uyku saatinde dönmem gerekiyor 😂
P2044 Cly01 Aynen canım yarım saat paydos verince yeniden alıyorum ve uyuyor demek ki hepsi aynı teşekkür ederim ❤️
Nilufer4141 Şuanda sallıyorum çıldırcam artık Nefret geldı sallamaktan ve psıkolojım bozuldu Böyle saçma bı uyku duzenı olamaz ayaklarımda derman kalmadı. Aglıcam artık sınırımdrn. Sallamayı bırakmak ıcınndenedık ağlamaktan tramva olurdu. Tekrar sallamaya gecdık. Onbır aylıgız kiloda cogaldıkca berbat oluyor. Hani diyorlar ya uyku rutınını oluşturun ağlarsa pıspıslayın. Neler yapmadık kı. İmkansızzzz. Sallamayınca ayagını bacaklarıma vuruyo salla dıye.
P2044 Nilufer4141 canım ya 🥺❤️ istersen biraz ara ver kriz anlarında çünki bir arkadasinda yazdığı üzre bende gerildiği zaman bebeğim ara veriyorum yarım saat 45 dakika sonra rahat uyuyor… Yoksa bir çıkmaza giriyorsun salladikca uykusu kaçıyor , durmadikca sen yoruluyorsun falan zoorrrr