Dalpa bebeğim kız 6.ay itibariyle kullanmaya başladık. Başta parmak ucunda yürüyordu . Korkmadım değil😂 kısa ve sık aralıklarla oturtturuyordum şuan 10 aylık düzeldi zaten gövde hakimiyeti kazandığında elinden tutup kendim yürütüyordum parmak ucu olayı kalktı. 1 ayada yürüyecek gibi kızım. Valla tayinciyiz ve bebeğime tek bakıyorum nereye gitsem peşimden geliyor kendisi kapıları açıyor yürüteçle. Hatta evimde az halı var parkede kendi kendine dirft atıyor yürüteci farklı kullanıyor kızım saolsun😂