Kızlar lütfen yardım edin bilgisi olan varsa yazsın.
Yeğenim 40 günlük. Doğduğundan beri önce yüzü sivilceliydi. Sonra tüm vücuduna yayıldı.
Kakasında kan yok. Fışkırarak kusma yok.
Ablam 2 haftadır diyete girdi Tüm süt ürünlerini susamı meyve dana eti vs hepsini kesti 2 hafta oldu azalacağına arttı. Kaka testi yapıldı bişey çıkmadı.
2 doktora gittiler biri alerji dedi biri alerji yok normal sivilce dedi.
Napcağımızı şaşırdık. Diyet yapmasına rağmen arttı. Başına gelen var mı acaba ? Çok üzgünüz ablam ağlıyor sürekli nedeni bulunmadığı için..

