Kızlar 2 hafta önce bebeğimin süte yumurtaya alerjisi çoktı hepsini kestim. Belirtilerimiz aşırı egzama gaz sorunu kabızlık kaşıntı vs vardı. Bunların hepsi geçti sadece gaz sorunumuz var. Yediklerime dikkat de ediyorum. Fakat bu sürede mercimek kadar kırmızı kaşınmayan şeyler çıktı. Ama öyle çok değil mesela bacağında bir kaç tane sayılı. Karnında bir iki tane kolunda bir iki tane. Randevumuza daha var bu neyin nesi kızlar?