Ilkimmmm ya bizim doktor normal değil. Çocuğum geçenlerde hasta olmuştu. Evde herşeyi deneyip (soğan sarımsak kürleri vsvs) getirdim. Dedim geçmiyo öyle hemen geçmez annesi ciğerleri temiz dedi biraz sabret üç gün sonra geçmezse acile götür dedi. İnanmadım ona acile götürdüm. Çünkü çocuk saniye başı öksürüyor hırıltısı çok fazla. Götürdüm acile bu antibiyotiksiz asla geçmez ciğere inmiş dedi doktor 🤦🏻♀️