Tulay09 ben 3 kız kardeşim. Eşim tek cocuk. Şuan 8 aylık kızım var. Sakin bi bebek. Ve asla onu kardeşiz bırakmam. Cünkü bana göre anne babadan kalan en büyük en kıymetli miras kardeştir. Maddi durumumz şükür iyi. Eşim tek cocuk olmaktan şikayetçi. Cünkü bana hep size özeniyorum ne güzel bi işinz olsa başınz sıkışsa hemen toplanıyorsnz destek oluyorsnz birbirinze diyor. Bu yüzden bende bebeğüm 1.5 yaşına geldiğinde 2.yi düşünüyorum 😍