5 şubat kızımın kızımın doğum günü ama o gün kardeşi aramız katılacak oyuzden 29 ocakta yapacağım 25 kişi falan olacağız malum son haftalarim agirlastim iyice insanlar zaten yemek yeyip gelecek oyuzden çok fazla bisey hazırlamak da istemiyorum menumu sayayım sizce yeterli olur mu
Yaprak sarma
Tuzlu kurabiye
Mercimek köftesi
Pogaca
Milfoyden küçük börekler
Birde belki küçük topcuklar yaparım
E zaten pastada var yeterli olur mu sizce