Merhabalar bebeğim 4 ay 9 günlük uzun süredir gece ve gündüz uykularına dalarken sıkıntı yaşıyor. Ağlama krizine giriyor. Önünü alamazsak arabayla dolaştırıyoruz ancak o zaman uykuya dalabiliyor. Uyku rutinine, odanın karanlık olmasına, uyku penceresine dikkat ediyorum ama sizde durumlar nasıl ?