Fusunf Merhaba anneler Bebeğim 1 yaşına girmesine 10 gun falan kaldı artık Hersey yiyebilecek mi sizler neler veriyorsunuz ? Çok iştahlı bir bebek değil amaa çok yemese de yiyor Yardımcı olursanız sevinirim mesela salçalı yemekler yiyecek mi ?
Piritoiya Fusunf ne varsa veriyorum sadece salçaya sıvı yağa ve ekmekğe dikkat ediyorum birde tuz ve şekere
Burakgul1 Fusunf benim bebeğimde 10 gün kadat vat 1 şubat doğum tavuk balık et vs 10 aydan beri veriyorum şuanda biz normal ne yersek onu veriyorum
Sebusebu Fusunf bizim yediğimiz herşeyi veriyorum. 1 yasına girdiği ertesi gün bal vermeye de başladım. Suan sadece inek sütü kaldı vermediğim onu da vermicem bi süre daha. Mesela dün mantı yedik beraber
Fusunf Sebusebu ya afiyet bal şeker olsun teşekkür ederim bende vermeye başlıyım yediğimzi herseyden artık ozaman ☺️