Merhaba annişler marketten eve gelir gelmez sizinle paylaşmak istedim çok bebem natural 4 numara kullanıyorum çokta memnunum A101e girdim mega paketini (120 adet) gördüm yeni almıştım ama fiyatını merak ettim kasaya gittim 91.45 deyince hemen kaptım kullanan annelerede bilgi vermek istedim iyi akşamlarınız olsun 90 adeti 170 ₺ almıştım resmen bedava 💃🏼💃🏼