Vallahi evde tek WC varsa ikisinden de almalısın. Bizde 2 WC var ama hem klozet aparatı hemde lazimlik kullanıyoruz. İkisini de seviyor ama ben klozet aparatıni daha çok seviyorum ve en çok ona yaptırmaya çalışıyorum. 1.5 yaşında başladık. 2yasinda öğrendi. Ama bu sürede ikisini de iyice benimsedi. Banyom soğuk oluyor nem yapıyor devamlı cam açık bu yüzden. Öyle zamanlarda üşümesin diye lazimliga yapıyor odasında. Tabi hijyen açısından klozete yapması daha kurtarıcı :) basamak olursa da tam olur heveslenir. Benim kızım çok seviyor bende yok ama ablamın evinde basamak var hemen çıkar ve kendisi yapar tuvaletini klozete