Ysmn_ibrhm Arkadaşlar kusura bakmayın postum için... nerden şifa bulacagımı bilemem o yüzden sormak istedim sezeryan sonrası kabızlık yaşayan var mı varsa çözüm olarak ne yaptınız yardımcı olur musunuz? Bu arada 36 günlük bebegim
Asena Ysmn_ibrhm sezeryan yapmadım ama kayısı veya eriği kaynatıp suyunu içebilirsiniz iyi geliyor diye biliyorum