Turuncukafa15- Kimin bebeği bu şekilde 26 günlük kızım 🌸 damaklı emzik almadı diğerlerini denemedim henüz . Sürekli emmek istiyor kusması da var emdkden sonra . Göğsümde uyuyor gunduz bıraknca uyanıyor. Hep böyle mi devam eder reflü olmasndan korkuyorm artık 😕
elizabeth Turuncukafa15- sürekli emmek istemesi gazdan olabilir, gazı varsa da sürekli emmek isteyebilir. Bizim öyleydi gazı oluyordu emmek istiyordu emziriyordum sonra yine gaz oluyordu falan kısır döngü 🤷♀️
Wanderlust Turuncukafa15- ilk 3 ay yenidogan bebek 7/24 kucak ve meme ister. Bundan dogal birsey yok yapisik yasayabilirsiniz zamanla duzeliyor suan tek ve en onemli ihtiyaci kucak ve sut. Her bebek bu sekilde emzik icin zorlamayin almak zorunda degil almasin sorun yasamazsiniz oglum da biberon emzik kullanmadi. 4.ay itibariyle emmesi de kucakta surekli durmak istemesi de azalicak hatta hareketlenince siz isteseniz de kucaginizda durmicak tadini cikarin bu gunlerin
Sahrasmom Turuncukafa15- Bence çok normal biz de yapışık ikiz gibiydik o dönem emmesi sadece doymak değil kokunuzu istiyor. İlk 3 ay bol bol ten teması şart, zamanı gelince zaten düzene giriyorlar. Ben 15 gün sonra emziğe başladım kucağıma yatırıp emzik verdim tok olduğundan eminsem hem kokumu aldı hem emme refleksi tatmin oldu
Turuncukafa15- Wanderlust haklısınız emzıkde zaten çok yararlı bir şey değil ama çok emmkden reflü olur dıye korkuyorm . Birde 3 yaşında kızm var oda bakıma muhtaç 🥹 sürekli emzrmkden iş yapamıyrm o kızımads zor oluyor
Wanderlust Turuncukafa15- yani yapicak birsey yok iki cocuk arasi az olmus boyle olunca bu tur sorunlar oluyor ama suan hayati ihtiyac ve oncelik bebeginizin 7/24 o ihtiyac sahibi sizin kucaginiza ve gogsunuze bagimli ilk 3 ay