Anneler oğlum 13 aylık uykularından uyandıktan sonra ağlamıyor 1 saatte geçsin ağlamıyor. Mızmızlanıp eeeeee diye bağırıyor yada emziklerini duvara vuruyor. Acaba bir sorunu mu var ? Aranızda doktor hemşire yada pedagog varsa cevap verebilir mi lütfen ???