Elini emiyordu elini emecek diye emzik verdim tuttu baya sakinleşti bağıran çocuk iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilemedim birde bişey dikkatimi çekti beni emerken resmen kavga ediyordu emziği normal emiyor niye öyle yapıyor ki vermesem mi ya bilemedim