ikizlerim 18 aylık olacaklar parka gidince salıncağı isterler genelde biraz zor inerler kaydiraklara götürüyorum merdivenden çıkıyorlar boruların içinden felan geçiyorlar ama kaydiragin ucunda bekliyorum gel kay diye kaymak istemiyorlar yazın kendileri çıkıp kayıp inerlerdi sonra tekrar çıkıp kayarlardi şimdi kaymıyorlar ben zorla kaydirincada ağlayıp tekrar merdivenden çıkıp parkın icinde geziniyorlar normal mi acaba ya