Bahar11 bizim yaşından sonra başladı böyle yapmaya. Ondan önce hiç böyle sorunlarımız yoktu, sabah kahvaltısına akşam yemeğine bizimle birlikte otururdu, hiç kalkmaya falan çalışmazdı mama sandalyesinden. Kendim bir kaşık yerdim ona da bir kaşık verirdim öyle öyle beraber yiyorduk önüne birsey versem de oynasın oyalansin diye bir küçük oyuncak verirdim o kadar. Şimdi bi kase çorba yiycek ya da kahvaltı edecek mutfak tezgahinin üstünde oturacak bir de her istediği tencere tava kaşık bardak hepsi önünde olacak ne şeker kavanozu kaldı ne kahve kavanozu. Çorbasını yogurdunu herseyini mama sandalyesinde yerdi. Bilmiyorum nasıl düzelecek 1 Ay oldu böyleyiz. Ekran vermeye alıştırmamak için vermiyorum ama inşallah mecbur kalmam.