Çocuğum 2.5 yaşında, bu aralar iştahı yok, her şeye iğrenç yemiycem diyor. Başta zorlamiyordum acıkınca yer diye ama ben zorlamayinca da acikacagi yok. Bu durum beni strese sokuyor inşaallah bu durum bı geçiş dönemidir diye bekliyorum.Çeşit çeşit yemek yapıyorum her gün ve sağlıklı beslesin istiyorum ama nafile… Çocuğu yemek yemeyen anneler sizler neler yapıyorsunuz, herhangi bi tarif olur , öneri olur her şeye acigim. Sağlıklı beslenmeyi geçtim yemek yesin yeter diyorum artik🙂