4 günlük bebeğim uyuyunca uyandirmakta zorluk çekiyoruz uyanıklık süresi çok kısa emerken uyuyor sürekli ne yapsak uyanmiyor. Dün acile gittik bilirubin değeri 12 çıktı. Yatış vermediler değer 18 üstüne çıkınca yatış veriliyormuş. Pazartesi kontrole gideceğiz. Şimdi sürekli besliyoruz. Başına böyle bir durum gelenler bebeği besledikçe değer düşer mi?