Kızlar meme reddi sebebiyle mama geçtik mama + anne sütü devam ediyoruz fakat anne sütündede mamadada biraz içip ağlıyor hep ağlayarak besleniyor bunun sebebi ne olabilir? Emerken bırakıp bianda ağlamaya başlıyor sonra geri alıyor sonra yine ağlıyor. Gazı olsada olmasada her seferinde aynı