Gece bebeğimi emzirirken uyuya kaldığımı, aniden korkarak uyandığım zamanları hatırladım. O kadar uykusuzdumki gözlerimi kapattığımda iyne batıyordu sanki. Kucağınızda oturarak değilde uzanarak uyutmayı deneyin. Oturarak tehlikeli evet, Allah korusun insanın kolları boşalıyor uykuda, yatağın tam ortasında emzirin hep, sizide uyku tutarsa önlem olsun diye. Zamanla kendi rutinini oluşturacak merak etmeyin. Daha çok küçük, sık sık uyanması normal, sabırlı olmaktan başka çare yok.♥️