Kızlar sezeryan olalı 19 ay oldu alt karın hala gitmiyor gitmiyor . Öyle çokta kilo almadım aslında gebeyken 5 kg aldım. Ama şu göbek hep sarkık hep altta böyle şişkinlik gibi duruyor . Kot pantolon giysem fermuar kısmı böyle hamile gibi yandan bakınca gözüküyor . Araştırmama göre diastasis Recti yani karın kası ayrılması var gibi bende 2 cm . O yüzden o alt göbek gitmezmis. Karnını içime ceksemde çekilmiyor mesela bu yüzden. Benim gibi diastesis Recti olan var mı ?