Çok iştahsız bir bebeğim var arkasinda dolana dolana yemek yediriyorum. Etrafımdaki herkes de bırak iyice aciksin acıkınca nasıl olsa yer diyor. Birkaç defa denedim aciksa bile yemek aklına gelmedi. Siz nasıl yapıyorsunuz iştahsız çocuklara acikmasini mi bekliyorsunuz ve acıkinca yiyor mu?