DenizErSahin Arkadaslar merhaba persembe gunu oglumun sunneti var ayni zamanda bebegimde dil bagi oldugu icin doktor onuda sunnetle keseyim diyor bu islemi yaptiranlar varmi sunnetle ikisi agir olur mu emmede problem yasadiniz mi tavsiyelerinizi bekliyorum
Kubrailkan Ben önümüzdeki ay ksstiricem benim kızımda dil bağı var 🥰 çok araştırdım çok ufak bir operasyonmus ve evet erkek olunca genelde sünnetle birlikte hallediyor doktorlar 🥰