Demeali biz iki kez gittik biz şikayetlerimizi saydık onlarla ilğilendi harici olarak o zamanlar 6-7 aylık olan oğlumu detaylı olrak muayene etti. Başka doktorlarda bebeğimin bacağında aşıdan sonr apse oldu yanagından eğzema gibi yara var dememize rağmen hiç alerji olabilir bir alerjiye gidin demediler ama Selin hanım alerjiye yönlendirdi. Devlet hastanesi şartları altında iyi bir doktor. Ancak imkanınız varsa geldiğiniz vakite kadar da özelde bir doktor öğrenirseniz özeli tercih etmenizi tavsiye ederim