basakhanim34 Kendimi camdan atmak üzereyim 2 yaş bebeklerinin burnunu aspiratörle nasıl temizliyorsunuz?Asla durmuyor tekme atıyor koluyla itiyor. Kafasını çeviriyor.` Evde kimse yok tutabilecek. Tek başımayım.
lceLady basakhanim34 büyümüş artık aspiratör gerek yok bence. Sadece şırınga ile yapabilirsini cok daha iyi sonuclar veriyor
baykuskiz_ basakhanim34 siringayla da aspiratörle de tek yapiyorum. Kucagima aliyorum elini kolunu tutuyorum bacaklari bacagimin arasinda o sekilde yapiyorum. Elim alisti artik hemen yapiyorum biraz alismaniz lazim