Canım bence kullan daha kolay olur küçük bebek için. Mesela benim oğlum 11 ayı geçince ağzına anca pipet soktu da çekebilmeye başladı çok uğraştım öğrensin diye. 5. Aydan beri suluk kullanmıştı hep. Şimdi tommee tippee marka bardak da kullanıyor bu dökülmeyenlerden pipetli de kullanıyor ama bu zamana kadar sadece suluk kullanmıştık