Nisakusum Biraz önce fasulye isladm birazını yarın pisirirm birazını da dolaba atarm kolay olur diye bı saate kabul attı parçalandı. Nolcak smdi ziyan mi oldu nasi kurtaraym pisirsem kötü ilur mu