Oaoa ben de geçen hafta grip oldum nane limon falan içtim öyle geçti sağlık ocağında bebeğimin aşısı vardı gitmişken sordum parol kullanabilirsin ve Boğaz için sprey yada gargara kullanabilirsin dedi doktor çok kötü olursa öyle antibiyotik veriyorlarmış.. Ama benim bebeğime de geçti burnu tıkalı kuzumun şimdi hırıldıyor sürekli çok üzülüyorum benim yüzümden hasta oldu diye ama sürekli iç içeyiz geçmemesi imkansız 🙁 Maske kullanabiliyorsanız maske kullanmanızı tavsiye ederim..