Kaynanam tutturmuş 6 aylık olduğunda yürüteç alıcam onda oynasın diye haftada 1 2 gün bakıyor o zaman kullansın diye ben eşime anlatsam da yararını zararını anlat ailene diye ortada bişey yok doktor önermediği sürece kullanmam ben dedim önceden öyleymiş yürüme arkadaşı alıcam ben dedim ağırlık bağlarım düşmez dedim düşer ondan düşer diyo sizler ne zaman kullanmaya başladınız bebeğim daha küçük zaten ama ortada çok geziyor artık bu laf canımı sıkmaya başladı