Hanımlar ilk defa yaşıyoruz böyle bir durumu. Grip olduk ailecek ama kızım 19 aylık çok ağır geçiriyor. Ağızı gözü burnu hep akıyor 2 gündür durmaksızın. İlaçlarını kullanıyorum ama bu akıntı durumu ne kadar sürer yaşan var mı? Kızım çok halsiz iştahsız oluyor😓