Merhaba arkadaşlar distoni hastası olan bebeginde veya bi tanıdığın da kendinde vs. Bilen yardımcı olursa çok sevinirim. Dün 2 tane post açmıştım bebegim sağ elini emekleme pozisyonundayken ters çeviriyor sol eliyle sağ elini tutuyor, sağ elini yuzume koluma filan koyup bastırıyor parmaklarını (emzirirken yapiyor bunu genelde) araştırarak araştıra distoni diye biseye rastladım onda genelde titreme kasilma oluyormuş ama bilemedim acaba bu da bi belirti olabilir mi lütfen bilen yazsın.