Selam kızlar. Oğlumun bebek arabası ama inanır mısınız 5 kere bile binmedi. Evim yokuslarda olunca altimizda da normal araba olunca hic ihtiyaç olmadi. Boşu boşuna duruyor. Satıp nakite çevirelim dedik. 700 800 düşünüyorum. Almak isteyen varsa izmir içi olursa daha iyi olur. Şimdiden teşekkürler 💐